Friday, October 9, 2009

Bagan Pinang, Hadiah Istimewa buat Najib.

Perdana Menteri Malaysia Dato' Seri Najib Tun Abdul Razak telah selamat kembali ketanahair dari lawatan diluar negara. Lawatan yang dikira sangat berjaya kerana dalam waktu ahli-ahli UMNO sibuk berkempen di Bagan Pinang Dato' Najib dapat mewarnai negara Malaysia di pentas dunia dengan memperkenalkan slogan 'One World' dan menyedaikan dana untuk pendidikan sebagai satu asas untuk melihat kemajuan dunia akan terus tersusun untuk umat manusia.

UMNO/BN sedang menyiapkan satu anugerah kepada Dato' Najib dengan berkerja keras bagi mempastikan kerusi DUN Bagan Pinang dapat dipertahankan bahkan akan berusaha supaya mejoriti terus memucak sebagai hadiah istimewa kepada Dato' Najib menjelang perhimpunan Agong UMNO nanti, walaupun Tengku Adnan Mansor masih menjadi Setiausaha Agong UMNO Malaysia.

UMNO Kelantan dan UMNO Bahagian Tampin yang diberi tanggongjawab mempastikan UMNO menang cemerlang di peti undi si-rusa terus menerus menganjurkan aktibiti disamping mengaturkan startegi. Malam ini di Peti Undi Si-Rusa diadakan persembahan 'DIKIR BARAT' yang akan diselang dengan ucapan dari YB. Dato' Shaziman Mansor, Menteri Kerjaraya Malaysia bagi menarik minat genarasi muda dan malam besuk diadakan pula persembahan WAYANG KULIT bagi mengisi masa lapang generasi tua yang akan turun mengundi pada 11hb. Oktober 2009 nanti.

Pati Undi Si-Rusa boleh menentukan kemenangan kepada BN di pilihanraya kecil DUN Bagan Pinang kerana disini terdapat 2 orang Menteri dan seorang Timbalan Menteri yang bertugas sepanjang masa bagi mempastikan tidak ada pengundi tercicir dan semuanya mengundi BN. Dato' Mustapha Mohamed, Menteri MITI dan Dato' Shaziman Mansor Menteri JKR serta Dato' Awang Adek Husein, Timbalan Menteri Kewangan adalah orang kerajaan yang menjaga kebajikan para petugas yang datang dari Kelantan ataupun Tampin serta penduduk tempatan.

Jaga cukup, kalau kalah lagi itu bermakna UMNO outside.

No comments: