Tuesday, August 16, 2011

Jauh dimata, dekat dihati.

Hari ini (16.8.2011, selasa) Saya akan berlepas ke Tanah Suci, Mekkah bersama Isteri tercinta Hajjah Mahani Abg.Ghani untuk menunaikan umrah dibulan Ramadhan yang mulia ini dan ke Madinah menzairahi Rasullulah.

Di Mekkah tahun ini kami berharap dapat menyambut AidilFitra disamping memperingati tarikh persandingan kami yang ke 36 pada 31hb. Ogos.

Kali terakhir saya di Mekkah pada tahun 2009 mengerjakan Haji, yang mana selesai mengerjakan Haji diwaktu menunggu tarikh untuk pulang ketanahair Malaysia, saya jatuh sakit dan dimasukkan ke hospital King Faisal di Mekkah. Alhamdullilah kesihatan saya terkawal sehingga sekarang, walau pun pada waktu itu saya terlantar di hospital selama 50hari.

Kepada para sahabat,teman dan sesiapa yang mengenali saya dan kepada seluruh rakyat Malaysia terutamanya penduduk didalam kawasan Parlimen KETEREH Khasnya dan Negeri Kelantan Amnya terlebih dahulu saya mengambil kesempatan mengucapkan Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin.

Semuga kita akan bertemu kembali pada tanggal 4.9.2011. Doakan saya suami isteri supaya selamat pergi & selamat kembali. Doakan juga semuga kami berada dalam keadaan sihat dan sejahtera bagi menunaikan ibadat. Sekiranya ada apa-apa yang hendak disampaikan kepada saya bolehlah hubungi dengan sms kepada saya 6012-6292250, Insya Allah saya akan hubungi kembali.

No comments: