Friday, October 24, 2008

Tahniah Dato' Shahril, Naib Ketua UMNO Bahagian Kota Bharu. Pandai!

UMNO Bahagian KOTA BHARU dikira satu Bahagian yang' gah' di kelantan diera ini, Selain telah selesai mengadakan mesyuarat Cawangan-Cawangan yang di hitung mempunyai lebih dari 20 lapuran polis telah dibuat oleh ahli ahli UMNO yang cerdik pandai. dan selesai dengan tenang.

Dalam kemelut perebutan jawatan itu, akhirnya atas kebijaksanaan ahli ahli dan kepimpinannya maka hari ini UMNO Bahagian Kota Bharu kembali tenang, sejuk dan damai kerana sikap sah kepimpinan yang baru diumum yang diterajui oleh Dato' Haji Mohd fatmi Haji Salleh, Setiausaha Politik Timbalan Perdana dengan dibantu tokoh muda remaja Dato' Shahril Dato' Zahari yang menang tanpa bertanding telah memainkan peranan bagi menyatukan pihak pihak yang terbabit dalam pertandingan yang dicetuskan oleh bekas Menteri Senator Datuk Zaid Ibrahim.

Kemunculan Dato' Shahril menang tanpa bertanding, walaupun calun lawannya Kamalruzaman cukup pencalunan mengambarkan ahli-ahli UMNO Bahagian Kota Bharu meletakkan kepentingan parti lebih penting dari kepentingan peribadi. tahniah diucapkan kepada kamalruzaman kerana faham istilah politik kepartian. Memberi kemenangan kepada Dato' Shahril tidak bererti mengaku kalah, tapi memberi tanggongjawab kepada Dato' Shahril untuk terus memberi sumbangan kepada parti supaya lebih aktif dimasa-masa yang akan datang.

Tahniah kepada Dato' Shahril yang menang tanpa bertanding, nasib baik calun lawannya Kamalruzaman, kalau ditakdirkan orang lain, belum tentu dapat percuma. Kerana dalam politik ini lain orang lain perangainya. Jarang nak cari orang yang sefahaman macam Dato' Shahril dengan kamalruzaman. Tahniah sekali lagi. Ada Ubi Ada Batas.

No comments: