Wednesday, October 29, 2008

Permohonan Maaf Haji Alwi diterima

Berikut adalah sms daripada Datuk Haji Alwi Che Ahamd, Timbalan Ketua UMNO Bahagian Ketereh yang juga Setiausaha Politik Kepada YAB Perdana Menteri Malaysia.(pak Lah adalah sahabat saya yang akrab semasa beliau menjadi Menteri Luar).

Salam.....saya tak pernah baca blog sdra........hari ini saya diberitahu(27hb. Okt. 08). oleh Irfan......sdra menulis mengatakan.......saya yg menulis surat kpda su agung ku nan,untuk membatalkan pencalunan sdra.......klu benar sdra tulis begitu,..pohon betulkan fakta.....saya tak pernah tulis atau mengarah sesiapa menulis surat bersabit dgn umno atau pemilihan umno bahagian kita......saya hanya timbalan yg kerjanya mengganti ketua semasa ketiadaan nya......tolong jangan fitnah saya....jgn guna blog dan kebebasan bersuara untuk fitnah atau fakta salah....sata tak pernah kacau sdra dlm politik.....dari dulu dan selamanya....sdra lawan ayah pin dulu pun saya berkecuali.......undi saya hanya saya yang tahu.....t.kasih.

Walau bagimana pun Dato' Haji Alwi telah menalipon saya memohon maaf kerana orang telah salah lapur kepada beliau.

Semenangnya Sdr Haji Alwi mudah percaya kalau ada orang mencerita perihal saya.

No comments: