Friday, February 12, 2010

Pakatan Rakyat menuju kehancuran?

Mujur ada DAP. kini kedudukan orang melayu akan selamat. Orang melayu akan bersatu, orang melayu akan nampak dimana hujung jatuhnya sekiranya DAP jadi pemerintah. Orang melayu sudah diajar oleh DAP supaya lingkup apabila DAP berkuasa. DAP sebenarnya anti melayu yang hanya guna orang melayu untuk melenyapkan kuasa melayu.

Mujur ada contoh pemerintahan kerajaan yang diteraju DAP, mujur ada contoh kerajaan yang didokong oleh DAP, maka orang melayu dapat melihat dan belajar untuk memberi kuasa kepada DAP dimasa yang akan datang. gaya dan lagak pemimpin DAP setelah menjadi tuan telah memberi pengajaran kepada orang melayu yang undi DAP dalam pilihanraya lalu.

Mujur ada DAP. maka UMNO akan menjadi tempat bergantung oleh orang-orang melayu, kerana hanya parti UMNO saja sekarang ini tidak boleh digunakan oleh DAP untuk menghancurkan kuasa melayu, nak harap kepada PAS dan PKR sekarang ini nampaknya tidak laku, DAP terlalu angkuh dengan kuasa yang ada padanya, tak tahulah esok atau lusa sama ada PAS dan PKR boleh tendang DAP keluar daripada pakatan rakyat kerana nampaknya DAP bukan parti untuk membantu rakyat tapi untuk kepentingan puak-puak mereka saja.

Anuar Ibrahim, Nik Aziz dan Haji Hadi akan hanyut dipersada arena politik tanahair sekiranya masih sayangkan kepada DAP, nama-nama besar pemimpin parti pembangkang itu akan direkod sebagai pemimpin yang tidak memperjuangkan nasib orang-orang melayu dan Islam sekiranya mereka itu membiarkan DAP membuat keputusan bagi menindaskan melayu.

Rekod kecemerlangan Anuar, Nik Aziz dan Haji Hadi sebagai pemimpin melayu dan Islam akan dapat dipertahankan sekiranya sudah tidak ada lagi wakil rakyat daripada pakatan keluar parti untuk menyokong UMNO dan tidak mungkin wakil rakyat dari pakatan akan keluar parti sekiranya suara dan pendapatnya untuk menjaga kepentingan melayu tidak diabaikan oleh pemimpin pakatan rakyat termasuk DAP.

Pakatan rakyat hanya menunggu masa kehancuran sekiranya masih bertuankan DAP dalam menjalankan pentadbiran kerajaan pulau pinang, kerana orang melayu diseluruh negara sudah melihat dan sedar betapa angkuh dan sombong pemimpin DAP melayan orang-orang melayu di pulau pinang, dengan gelagak pemimpin DAP tersebut ianya akan tempias kepada pemimpin PKR dan PAS.

Mujur ada UMNO, boleh menyelamatkan kuasa melayu dan mujur ada DAP boleh menyedarkan bangsa melayu untuk bersatu.

No comments: