Thursday, March 19, 2009

Tun M, Ku Li, Dato' Najib dan KJ ada ceritanya.

Membaca komen Tun Mahathir dan Tengku Razaleigh Hamzah, sudah jelas UMNO sekarang berada dalam becelaru. Komen keputusan Lembaga Displin agak keras dan semakin berserabut. Maka eloklah Majlis Tertinggi UMNO bersidang segera, cari formula yang terbaik supaya orang ramai terutama ahli ahli parti tidak berpindah kepada parti lain dalam pilihanraya ke 13 nanti.

Kita tidak mahu Dato' Najib menjadi pemimpin parti yang tidak dapat membentuk kerajaan dalam pilihanraya yang akan datang, kita tidak mahu Dato' Najib hanya menjadi perdana menteri selama 30 bulan saja. Kita mahu di zaman Dato' Najib negara kita dan rakyat terlepas dari cekaman kemiskinan, kita mahu semua rakyat hidup aman bahagia, mewah dan bergaya.

Hari ini di Kelantan, Khairy Jamaluddin masih menjadi juara kepada Pemuda UMNO, graf sokongan tidak menurun, walau pun ada usaha untuk menerjah beliau supaya terkeluar dari senarai calun Ketua Pemuda UMNO Malaysia. rata rata perwakilan pemuda bersemangat untuk terus berada bersama beliau, memang tepat ramalan, KJ tetap dihati pemuda UMNO walau pun ada sembilu yang ditoreh dikulitnya.

Dan bagaimana UMNO esok dan lusa.

No comments: