Monday, March 30, 2009

mssd15@gmail.com

PENGUMUMAN

Saudara/i yang dihormati,
Berbahagia saya kiranya kita dapat sama sama memberi pendapat,pandangan serta cadangan, bagaimana untuk menyakinkan rakyat negeri Kelantan menyokong UMNO dalam pilihanraya yang akan datang. Saya berjanji segala lapuran,pendapat dan cadangan daripada saudara/i sekalian akan saya susunkan untuk dijadikan sebuah cadangan bagi diangkat kepada pucuk pimpinan parti dan kerajaan melalui saluran yang sah dan sampai kepada YAB. Presiden Parti dan Perdana Menteri.

Tujuan saya mengumpul maklumat ini adalah semata-mata untuk mencari keadah bagaimana UMNO harus bertindak dan memulakah langkah untuk mendapat sokongan rakyat bagi menyokong UMNO, selagi saya diterima dan tidak disingkirkan oleh UMNO.

Untuk tujuan ini saudara/i bolehlah e-mail kepada saya pendapat , pandangan dan cadangan seperti berikut:- mssd15@gmail.com.

No comments: