Sunday, July 6, 2008

Siapa di fitnah?

Saiful Bukhari Azlan nama tersohor sekarang ini boleh tersenyum riang apabila tunangnya Janna Syarizat seorang pengamal media, memberi jaminan yang dia tetap akan bersama Saiful walau apa pun yang terjadi. Siapa sebenarnya Janna, anak siapakah gadis molek itu.

Dan siapa pula ayahnda kepada Saiful, namanya Azlan, dimana tempat kerjanya tidak dilapurkan oleh media arus perdana setakat hari ini, mengikut apa yang saya dengar, hubungan dua beranak ini cukup rapat bahkan Azlan adalah sebagai Ayah dan Emak kepada Saiful. Betul atau tidak saya kurang pasti yang saya dengar emaknya sudah tidak ada lagi.

Kenapa hanya bapa saudara Saiful yang muncul beri komen, kenapa tidak ayahnya dan kemana hilangnya Azlan. Atau ayahnya sedih kerana anaknya yang disayangi tidak memberitahu perkara yang buruk menimpa dirinya. Ayahnya tahu berita malang yang menimpa anaknya melalui media.

Ayah yang jaga anak bukan hanya setakat beri makan dan wang tapi rela membasuh baju dan seluar tidak dimaklum sepatah pun. Inilah yang membuat peristiwa liwat Anwar Ibrahim semangkin berserabut. Pak saudara dan tunang pula yang lebih.

Sesiapa yang berminat untuk mengikuti cerita Saiful di liwat, mangkin sehari mangkin bercelaru, apatah lagi pemimpin negera Pak Lah berkata dalam negara ini sudah banyak fitnah. Siapa yang fitnah siapa.

Kepada peminat kes ini saya syorkan:-

  • 1. Cari Siapa Ayah Saiful iaitu Azalan, Dimana dia bekerja?.
  • 2. Jelujur siapa tunang Saiful iaitu Janna Syarizat, Siapa ayahnya dan bekerja dimana.
  • 3. Kenapa Azlan tidak diberi tahu oleh anaknya yang beliau telah di liwat.

Tiga soalan ini mesti ada jawapan, carilah dan anda akan dapat sedikit info untuk menyakin kan siapa fitnah siapa.

Bak kata Ayat Ayat CINTA, "kerana mulut badan binasa".

No comments: