Saturday, January 2, 2010

SAHABAT KU, BERDOALAH UNTUK SAYA.

Assalamualaikum.

Semua sahabat yang saya hormati dan hargai. Apabila kita terima musibah, apabila kita susah, apabila kita terlantar dan tidak berupaya untuk untuk menzairahi, Disitulah dapat kita nilai erti sebenar persahabatan. Mujur dalam masa saya terlantar, dalam waktu tidak berdaya untuk saya menzairahi sahabat-sahabat apabila pulang ketanah air dalam keadaan yang kurang mampu untuk berjalan, ramai sahabat-sahabat dari jauh dan dekat telah menzairahi saya.

Untuk itu dalam kesempatan ini saya ingin MERAKAMKAN PENGHARGAAN SETINGGI-TINGGI TERIMA KASIH kepada semua yang mengingati saya dengan menzairahi saya dan mengadakan SOLAT HAJAT bagi memohon kepada ALLAH semuga saya cepat semboh dan sihat seperti sediakala.

Kepada sahabat semua terimalah penghargaan dari saya dan keluarga. Allah saja yang tahu dan akan membalas jasa-jasa sahabat yang ikhlas itu.

No comments: