Wednesday, April 24, 2013

Tsunami melanda BN.

Husam Musa, Salahuddin Ayub, Rafizi Ramli dan Lim Kit Siang akan menentukan sama ada PUTRAJAYA akan dimiliki oleh PR pada 6hb. Mei 2013. Inilah kawasan yang menjadi senjata kepada PR bagi menentukan harapan rakyat kerajaan Malaysia akan berubah dari BN kepada PR.

Kerusi inilah akan menjadi sifir terujudnya sebuah kerajaan baru selepas PRU, calun-calun PR dilihat berkerja keras bagi menghadiahkan harapan rakyat Malaysia setelah kerusi-kerusi lain yang ditandingi PAS, PKR dan DAP sudah pasti akan mendapat kemenangan cemerlang.

Kebangkitan rakyat untuk Ubah PUTRAJAYA sudah meningkat dengan jayanya, pemimpin UMNO yang disisihkan oleh Najib secara terbuka menjadi kempen kepada PR manakala ahli-ahli UMNO dicawangan menghadiahkan wang dan tenaga kepada pejuang PR, satu kejadian yang tak pernah berlaku secara hebat sebelum daripada ini.

Tawaran wang, jawatan, elaun dan kenaikan gaji tidak melemahkan semangat rakyat untuk menukar kerajaan, rakyat mahu bernaung dibawah sebuah kerajaan yang baru. Rakyat mahu membandingkan apakah kerajaan baru akan lebih baik daripada BN.

Insya Allah, tunggulah dah tak lama, sama ada tiang seri BN masih kukuh atau dihanyut oleh badai semalam.



No comments: