Wednesday, January 15, 2014

Jatuhkah Najib dan Khalid.?

klik disini.


Video ini tersebar luas di pendalaman terutamanya kawasan pengundi melayu. dan tentunya suara Tun Mahathir ini akan berkemundang sehingga kepada PRU14 sekiranya Najib tidak turun ataupun melepaskan jawatan Presiden UMNO dan Perdana Menteri.

Perlu diingat sudah 3 orang Perdana Menteri terpaksa turun atau pun berhenti dari jawatan Perdana Menterui ekoran kritikan Tun Mahathir. Dan Najib mungkin akan menjadi orang yang ke 4 bersekali tumbangnya UMNO dalam mentadbir negara.

UMNO akan tumbang sekiranya PR (Pakatan Rakyat) masih relevan dalam politik tanahair, tapi melihat kepada kemelut dalam Parti Keadilan sekiranya para pemimpin lebih bersikap mementingkan diri, edah kesegaran Parti Keadilan tidak begitu lama.

Apakah Wan Azizah mampu merelaikan kekusutan yang berlaku dalam Keadilan sekarang, terutamanya perbalahan diantara Azmi Ali dan Khalid Ibrahim secara terbuka. Dalam politik Malaysia, rakyat akan benci kepada pemimpin yang dilihat berbalah sesama sendiri.

Apakah UMNO akan tumbang kerana Najib dikritik secara terbuka oleh Tun Mahathir dan Keadilan akan hancur kerana Azmin Ali berbalah dengan Khalid Ibrahim.

Walaupun PRU ke 14 masih jauh, tapi persiapan untuk menjatuhkan Najib Razak dan Khalid Ibrahim sedang rancak berlaku. Persoalannya apakah benar ada usaha untuk menjatuhkan Najib dan Khalid atau Najib dan Khalid sendiri asyik ketawa sehingga tidak sedar diri. 







No comments: