Wednesday, July 9, 2008

Sebelum 'BERMUBAHALAH' Saiful diminta beritahu tanda ditubuh DSAI

"BERMUBAHALAH"

Inilah perkataan yang paling laris diwaktu ini, terbaru Saiful Bukhari Azlan, pemuda yang mendakwa dirinya diliwat oleh Dato' Seri Anwar Ibrahim dan telah membuat lapuran polis telah mencabar DSAI supaya bersemuka dengannya melalui satu pesta iaitu berhimpun ramai-ramai dengan disaksi para ulama dari seluruh dunia dengan 'Bermubahalah'.

Kerana katanya beliau tidak takut, yang hak pasti berdiri dan yang bathil pasti jatuh, apa maksudnya kurang jelas, kerana mengikut komen seorang pembaca yang dikenali dengan nama wahida, 'kalau betullah Saiful kena liwat...dia memang jantan sundal, pondan, bapok dan bacul tapi kalau memang dia berbohong mendakwa kena liwat...dia memang manusia laknat.

Begitu juga yang ku dengar komen dari kawan kawan, mereka berdua boleh bermubahalah sekiranya mereka betul betul melakukannya, kerana sekiranya mereka tidak mengaku pun dah tentu mereka akan dilaknat oleh Allah di akhirat nanti.

Yang orang dok tanya sekarang, perkataan diliwat, meliwat, berliwat apa ertinya, yang tentunya semua perkataan itu salah disisi Islam, hukum dunianya yang mana salah, diliwat itu adakah secara paksa atau mula mula suka sama suka dan apabila tak suka buat lapuran polis. meliwat bagaimana pula, adakah kena bayar wang upah dan apabila tak bayar wang maka buat lapuran polis. dan berliwat itu berlaku suka sama suka dan tak buat lapuran pada polis, maka tak menjadi kesalahan, lepas dan bebas, boleh buat dosa.

Janna Syarizat akan bersama tunangnya yang berliwat (sebelum buat lapuran polis) akan mengharungi segala kemungkinan dan dugaan, satu pengakuan yang berterus terang melalui blognya. Bagaimana hatinya Tuhan saja yang tahu. Yang menjadi tandatanya, siapa mangsa dan siapa yang dijadi mangsa. Jangan bertukar tuking dengan tuak.

Bak kata Ayat Ayat CINTA. "hanya manis dibibir saja".

No comments: