Monday, July 28, 2008

IBU & BAPA tak boleh ditukar ganti.

pertamanya saya amat amat memohon maaf kepada sahabat sahabat kerana sudah 12 hari saya tidak menulis dalam blog ini kerana sesuatu sebab yang tak dapat dielakkan.

Hari Khamis 17hb. hingga Ahad 20 hb. Julai di Manila mengiringi kerabat Diraja kelantan.

Hari Ahad 20hb. hingga Sabtu 26hb. Julai di Kampung halaman, Kedai Kadok, Kota Bharu Kelantan. mengadakan majlis tahlil untuk arwah Ayahnda tersayang Haji Shafii bin Harun, 85 tahun yang telah kembali kerahmatullah. Amin. Hilang Isteri boleh cari ganti, hilang anak boleh ditambah lagi, Hilang Ibubapa tak dapat dicari ganti. itulah yang dipanggil yatim dan paitu.

Hari Ahad 27hb. Julai ke Jakarta atas arahan bersama Tengku Abu Bakar Tengku Mansor (Ku Nan). Membawa pulang rombongan keluarga bahagia. dan hari ini 28hb. Julai, Isnin sempat mengadap komputer seketika untuk memulakan langkah, menyampaikan berita pada sahabat sahabat apa yang ku dengar dan ku lihat.

Besuk tentunya akan ada cerita dan berita menarik untuk tatapan dan kupasan bagi menajamkan lagi buah fikiran semasa kita masih berada dialam maya ini. Negara making bergelora tanpa ombak. Manusia resah gelisah akibat angkara. Dan siapa kah sebenarnya petualang negara?.

Bak kata Ayat Ayat CINTA, "aturlah tapak, menuju bahagia".

No comments: