Thursday, July 14, 2011

cincin

tunggu penafian.




Tak payah bayar cukai dan tak akan kena cukai untuk membawa masuk sebentuk cincin tak kiralah ianya cincin emaskah. cincin perakkah atau pun cincin bersalut belian dan permata yang harganya juta-juta.

Oleh itu tak timbul isu dan tak menjadi kesalahan terhadap sesiapa saja yang membawa balik cincin dari luar negara termasuklah Rosmah Mansor isteri Perdana Menteri Malaysia. Sebagai seorang perempuan beliau layak memiliki cincin tak kira harga berapa pun asalkan ada kemampuan memilikinya.

Isu cincin yang berharga 72juta ringgit yang dikaitkan dengan Rosmah Mansor sudah sampai ke pengetahuan SPRM dan tentu juga PM Najib serta Menteri Menteri yang lain termasuk blogger blogger yang benci kepada pembaziran dan anti joli yang sering dikaitkan dengan Rosmah Mansor.

Tentunya sekira isu tersebut dikaitkan dengan Datin Seri Wan Azizah maka TV dan Surat Kabar akan perbesarkan isu tersebut seoleh oleh negara Malaysia dan nak hancur. Kita tunggu pendedahan dari SPRM, Kastam dan Kerajaan. Apakah benar Rosmah Mansor isteri Perdana Menteri adalah orangnya seperti yang diwar- warkan itu atau Rosmah Mansor yang sering keluar di kaca TV3.

Sdr RAK mungkin ada butirannya.
Published with Blogger-droid v1.6.8

No comments: