Thursday, July 14, 2011

untuk rakyat Kelantan


mss bersama tok guru.


YAB Menteri Besar Kelantan Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat berhasrat benar semuga dapat beramah mesra dengan rakyat Kelantan diperantauan tanpa mengira fahaman politik.

Untuk itu saya dengar satu 'Ijtima' rakyat Kelantan diperantauan akan berlangsung pada akhir bulan julai ini di Puchong Perdana yang mana hari tersebut juga akan diadakan pameran oleh agensi Kerajaan Negeri Kelantan bagi membolehkan rakyat yang berada diluar mengambil kesempatan berkunjung dan dapat maklumat serta dapat.memberi pendapat dan pandangan.

Jasteru pihak Kerajaan Negeri akan dapat mengumpulkan maklumat daripada rakyat Kelantan yang berad dilaur. Inilah peluang kepada rakyat Kelantan dapat bersemuka dengan jentera Kerajaan Kelantan dan dapat pula beramah mezra dengan Tok Guru.

Rakyat Kelantan yang berada diperantauan tak.kira yang berpangkat besar atau orang biasa eloklah beramai ramai menjayakan 'Ijtima'tersebut kerana hari tersebut adaalah hari untuk rakyat yang disediakan oleh Kerajaan Negeri Kelantan.

Tak kenal maka tak cinta. Walau pun dah cinta lebih baik berkenalan. Tarikh. Tempat dan Aturcara akan disediakan oleh urusetia Kerajaan Negeri dan akan diwar war dab diedarkan minggu depan.


Published with Blogger-droid v1.6.8

No comments: