Monday, December 13, 2010

Ezam, UMI & Kurapan sedang 'sakit apa'?

Sdr.Yusof Merah orang kuat PERKASA boleh melegakan 'otak orang politik yang sakit'

Ezam Md. Noor. Nallakurapan. Umi Halfida telah muncul kembali. Kali ini mereka berada dalam satu 'GOK' (Kandang) bagi menyerang Dato' Sri Anwar Ibrahim supaya rakyat Malaysia jangan memberi kemenangan kepada Anwar Ibrahim dalam pilihanraya umum ke 13 nanti.

Sudah banyak isu mereka mainkan untuk menjatuhkan keaiban, menghina dan mengeji Anwar Ibrahim, bukan saja kepada Anwar Ibrahim bahkan kepada seorang IBU yang bernama Wan Azizah Ismail. Mereka kelihatan benci yang teramat sangat kepada Anwar Ibrahim dan keluarganya sehingga tak ada satu perkara yang baik yang dilakukan oleh Anwar Ibrahim dan Wan Azizah Ismai terhadap Ezam Md.Noor, Nallakurapan dan Umi Halfida itu.

Mereka bertiga seperti berpakat untuk menghina Anwar Ibrahim, bencinya mereka kepada Anwar Ibrahim seperti mereka itu tidak mempunyai Ibu dan Bapa dan mereka lakunkan seakan-akan mereka itu sudah ditanda sebagai ahli syurga. Dendam apa sebenarnya mereka bertiga terhadap Anwar Ibrahim.

Kalau Umi Halfida marah kepada Anwar Ibrahim itu semua rakyat Malaysia dah tahu sebabnya dan boleh dirujuk perbicaraan dimahkamah pada satu ketika dulu hubunganya dengan seorang ahli perniagaan dari sabah. Kita juga tahu kenapa Ezam Md.Noor sekarang ini benci kepada Anwar Ibrahim dan Wan Azizah dan untuk mengetahui lebih jelas bolehlah hubungi sdr Lokman Adam, Exco Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia.

Yang saya betul- betul hairan kenapa baru sekarang Nallakurapan beria-ia benar marah kepada Anwar Ibrahim, bukan saja setakat marah sehingga sampai menubuhkan parti politik yang baru, kenapa?. Kerana gila nak jadi Presiden parti?. Mereka bertiga bercakap pasal sebuah hikayat dongenag. sedap didengar kepada mereka yang benci kepada Anwar Ibrahim dan Wan Azizah tapi akan jadi meluat kepada orang-orang yang beriman yang mendengarnya.

Rakyat Malaysia keseluruhan sudah kenal siapa sebenarnya Ezam Md.Noor, selain diANUGERAHKAN sebagai Senator oleh Dato' Najib dan operasi KOTOK RAHSIA yang terrahsia sehingga kini, boleh jadi telah disambar oleh burung gerda, dia juga adalah seorang hamba Allah yang belum tentu ada kesucian disisi Allah setelah beliau menghina seorang IBU bernama Wan Azizah Ismail.

Begitu juga dengan Umi Halfida, yang namanya glamor dengan skandal yang entah sudah bertaubat atau pun masih meneruskan aktibiti-aktibiti lamanya, yang rakyat sudah tahu pembohongan kata-katanya dan beliau hanya akan bercakap setelah ada upah tapi masih dipakai oleh Akhbar arus perdana semata-mata kerana beliau bercakap untuk menjatuhkan Anwar Ibrahim dan Wan Azizah Ismail.

Nallakurapan pula adalah orang yang rapat dengan Dato' Abdul Rahman Bakar iaitu Timbalan Presiden PERKASA, yang mana PERKASA adalah dilihat sedang berusaha untuk melemahkan perjuangan Pakatan Rakyat, yang bedzanya Nallakurapan ada agenda peribadi manakala Rahman Bakar berjuang dengan ikhlas.

Kesimpulan, bahawa Ezam Md.Noor dan Nallakurapan akan menyokong Anwar Ibrahim setelah Pakatan Rakyat menguasai PUTRAJAYA, itulah jenis mereka dan sekarang ini UMNO dan BN sedang diulik oleh Ezam Md.Noor dan Nallakurapan sedangkan mereka berdua mempunyai rekod yang tidak setia kepada ketua dan jatuhnya PUTRAJAYA nanti adalah sebahagianya disebabkan orang politik seperti Ezam Md.Noor dan Nallakurapan dipakai oleh UMNO dan BN.

Umi Halfida pula akan diam sekiranya dikurung didalam 'istana buatan' dengan dilayan oleh pahlawan yang bernama 'jantan'. Sekiranya Azmin Ali dapat memakai Umi Halfida dengan emas dan intan permata, percayalah cerita cabar mencabar tidak akan kedengaran.

Sehingga kini tidak ada tuduhan RASUAH dan PENYELEWENGAN yang dilakukan oleh Anwar Ibrahim dan Wan Azizah oleh sebab itulah rakyat mempercayai perjuangan Pakatan Rakyat, Rakyat percaya banyak harta rakyat akan selamat setelah kerajaan baru dapat dibentuk dalam PRU 13 nanti kerana sekiranya BN diberi kuasa dan ditadbir oleh menteri yang ada hari ini rakyat bimbang negara akan cepat bangkrap kerana terdapat menteri yang becakap bohong.

No comments: