Friday, May 9, 2008

Penyanyi Azharina dah jadi JANDA

Berita dalam Utusan Malaysia,muka surat 13 agak mengemparkan peminat-peminat hiburan ditanahair hari ini (9hb.Mei 2008). Penyanyi Azharina mengaku bercerai dengan Dato' Syukri Mohd sejak tiga bulan lalu.

Dia bercerai dengan talak satu, ini bermakna mereka berdua bolih rujuk balik dan kita kena ingat pertemuan dan jodoh itu takdir illahi, dua minggu lepas saya lihat gambar pasangan ini dalam akhbar seperti cerita hindustan, nampak kemesraan terjalin erat seakan-akan mereka baru berCINTA. woo.....hebat kawan saya ini, kata ku apabila terpapar gambar didada akhbar tempoh hari dengan gayanya yang tersendiri.

Hari ini lain pula ceritanya, penyanyi dengan lagu Elegi Sepi ini mendedahkan kisah perceraian beliau, dengan alasan ada pihak yang kurang senang terhadap rumah tangga mereka. walaupun beliau mengaku masih menCINTAI Dato' Syukri dan bekas suaminya itu juga menCINTAI beliau.

Waduh......kurang faham saya.

CINTA tapi bercerai, Apa dah nak jadi dengan dunia ini, mana perjuangan CINTA sejati, kalau hanya sekadar ada orang yang berdengki dan kurang senang dengan rumah tangga kita maka kita ambil keputusan untuk bercerai. Walau bagimanapun marilah kita sama-sama berdoa semuga mereka berdua akan berada adalam keadaan yang baik dan aman.

Nampaknya dalam suasana sekarang orang politik dan artis tak lepas dari mendapat perhatian dan menjadi bahan berita, mak Long dan mak Ngah akan mengambil kesempatan bagi mempercepatkan proses perceraian Mak Su kerana mereka mahu memiliki tanpa berkongsi kasih dengan orang lain.

Dalam hal ini Dato' dan Azharina kena tabah,
Kerana Ayat-Ayat CINTA mengatakan"Berpisah bukan berertinya mengaku kalah"

1 comment:

datuk_nenek said...

cinta sahaja x bermaksud setia hingga ke pintu syurga....