Sunday, May 11, 2008

Tan Sri Muhyiddin, berani kerana benar.

Jam 10.56 pagi, saya terima sms dari seorang sahabat yang berbunyi ' C STAR 2day. Muhyiddin n T Razaleigh. dan saya ke laman web The Star untuk meneliti berita apakah yang dimaksudkan oleh sahabat saya itu. Dan tidak sia-sia apabila saya membuka laman web tersebut.

Temuramah Tan Sri Mahyuddin dengan The Star memberi ruang khasnya kepada ahli-ahli UMO berfikir dan mencari jawapan, apakah yang patut dilaksanakan oleh seluruh ahli parti UMNO menjelang pemilihan pucuk pimpinan disemua peringkat, sama ada diperingkat Cawangan, Bahagian dan Kebangsaan(Malaysia).

Kepada saya saranan dan pandangan YB. Tan Sri Muhyuddin sangat berguna dan patut disokong. Kerana beliau menyatakan demikian kerana prihatin dan CINTAnya kepada parti dan ingin meneruskan perjuangan untuk Agama, Bangsa dan Negara melalui UMNO. Begitu juga saya.

Oleh itu bagi mendengar penjelasan beliau, bolehlah membuka laman web http//:ThestarOnline.tv. "Muhyiddin Talks Politisc,Part I dan Part II. dan kita hendaklah memberi semangat kepada YB. Tan Sri Muhyiddin bagi meneruskan hasrat dan cita-citanya untuk mengekalkan servival parti UMNO dan UMNO masih releven.

bak kata Ayat-Ayat CINTA, "jauh dimata dekat dihati".

No comments: