Thursday, July 30, 2009

Filem pulak dah.

Kalaulah jadi 'FILM' kisah cinta Tengku Temenggong Kelantan dengan Isterinya Manohara, alangkah baiknya kerana Masyarakat Malaysia dan Indonesia akan dapat melihat kisah benar percintaan mereka sehingga ke jinjang pelamin dan menjadi trajedi kekecohan kerana sifat tamak dan dengki dari keluarga Manohara. Seteru dicetuskan oleh Ibu Mertua yang berlatar belakang, zalim, ganas, jahat dan bohong.

Gambar poster itu adalah contoh dan sekiranya betul MAWI akan dipilih sebagai membawa watak Tengku Temenggong, tentunya FILM tersebut akan meletup di Malaysia dan Indonesia dan siapa agaknya akan memegang watak Dasiy Fajarina dan elok kalau nama Dasiy Fajarina ditukar kepada nama 'IBU TISANI' (ibu tipu sana sini).


Kita tunggulah kesudahan kasus ini, yang pastinya TT telah mengambil semua jalan hukum untuk membersihkan nama baiknya sedangkan Dasiy Fajarina masih berbicara kepada media dan ternyata sekarang ini Manohara dalam ketakutan kerana masa untuk berpisahkan dengan ibunya Dasiy Fajarina yang akan di PENJARA semakin hampir.

No comments: