Sunday, January 30, 2011

Hallo- apa khabar exnavy.

'makluman pada dok saja'

Adalah seorang (belum tentu ahli syurga) telah memaki hamun dan marah -marah kepada saya kerana penulisan yang tidak memuji 'golongan perusak' dalam UMNO Ketereh. Macam -macam kata-kata kesat dan Fitnah dilemparkan melalui komen. Tapi masih mengunakan nama yang profilenya tidak didedahkan. Sepatutnya dia berhujah soal isu secara terang dan berdepan dan boleh jadi kerana dia orang baik-baik maka sebab itu dia takut mezahirkan identiti yang sebenar dalam penulisannya. Jadi tak perlulah nak ulas tulisan saya sekiranya tidak mahu menzahirkan siapa sebenarnya tuan yang ampunya diri. Salam.

3 comments:

airman_1 said...

dulu awak orang umno tapi la.. ni awak dah kena sodomi tak pa la masing ada fahaman sendiri mngkin sikit dia pun sodomi sama2 la rasa kan...kan..kah...kah...kahhhh

exnavy said...

Alhamdulillah syukur ke hadrat Allah kerana rakyat yang waras masih menyokong kerajaan BN. Kepada mereka mereka yang masih belum menyokong, dah menyokong tapi keluar menyokong parti lain, kalau rasa malu malu nak menyokong semula BN, saya sebagai exnavy "misteri" memohon agar mereka mereka ini kembali ke pangkal jalan. Parti politik adalah salah satu suasana kehidupan duniawi, janganlah dicampur aduk dengan akhirat. Namun dalam kita berjuang dalam parti dengan niat ikhlas maka secara tak langsung kerja parti telah dapat merit di akhirat kelak. Bukan hanya mengeluarkan fakta atas alasan kecewa kerana tak dapat projek, alasan keatas kehalalan demi parti sanggup mengeluarkan fakta halal haram jika tak memangkah calon anu . Maka disini, saya dengan rasa rendah diri mengajak kembali hj kembalilah ke UMNO. Kalau keling Gobala pun boleh tinggal Anwar, apalah sangat kalau HJ kembali ke umno walaupun hj baru sekali bertemu nik aziz yang banyak kategori boleh di gelarkan kepada MB Kelantan ni.Pada saya elok lah HJ beli semula dan re-new bendera dacing di pekan terey tu. Tak payah la hj ganti deroy pas yang dah soyok tu.... apa apa pun Allah masih sayang kepada parti UMNO atau BN jika dibandingkan dengan parti PAS. kalau lah Allah sayang sangat kepada PAS, tak kanlah Allah tak makbulkan doa orang alim PAS di seluruh negara.
Orang umno sembahyang hajat dirumah sahaja sendiri sendiri . kalau setakat sembahyang nak nunjuk gak tok soh la hj wei.... banyak doh ko hj beli juboh...

newkk said...

Parti adalah sebagai alat, bukannya sebagai oleb itu hak masing-masing untuk menentukan perjalanannya. Membandingkan kemenangan di PRK Kecil dengan perjuangan adalah tidak menasabah. Tunggulah keputusan PRU 13 mahu lihat Parlimen KETERH itu bolehkah EXNAVY membawa kemenangan kepada BN. Kalau BN menang di KETEREH itu baru sohor namanya.

Walau bagaimana pun saya ucapkan terima kasih kepada EXNAVY dan AIRMAN kerana masih setia membaca blog newkk. Salam.