Saturday, January 22, 2011

mereka sedang menunggu.

Aziz Kadir Ahli Parlimen PKR Ketereh Kelantan dan Mohd Sayuti Omar (MSO) berihat sambil menanti keputusan penamaan calun.

Hari ini adalah hari penamaan calun di Pilihanraya kecil DUN Tenang. Labis. JOHOR. pi.lihanraya kecil ini diadakan ekoran kemataian Allahyarham Sulaiman Taha. Calun PAS ialah Cik Gu Mala manakala calun BN Azhar Ibrahim.

Dapat dilihat kehebatan penyokong masing-masing yang memberi sokongan moral kepada calun mereka. Yang menariknya apabila terdapat pengundi keturunan cina dan india mengiringi Cik Gu Mala calun PAS.

Mereka bukan sesat. Memang mereka datang untuk memberi sokongan kepada PAS.iaitu Salah satu Parti Pakatan Rakyat yang mereka percaya akan dapat mengurungkan sokongan rakyat terhadap BN.

Antara isu yang menarik dalam kempen.prk kali ini ialah isu barang naik. Rosmah bakal PM. MELAYU tipu MELAYU dan siapa kroni UMNO yang paling kaya.

Tentunya banyak perkara yang akan didedahkan dalam pilihanraya kecil ini oleh kedua dua parti nanti. Yang pastinya rakyat sedang menunggu durian runtuh yang akan diumumkan oleh kerajaan BN dan apa isu penyelewengan yang telah dilakukan oleh kerajaan BN.

walau bagaimana pun pada 30hb. Jan nanti akan memutuskan landskap politik negara adakah akan berlaku pailihanraya umum ke 13 serentak dengan Negeri Serawak. PAKATAN RAKYAT sedang mengidam PUTRAJAYA.
Published with Blogger-droid v1.6.5

No comments: