Sunday, May 15, 2011

Tradisi Membela Rakyat, Membangun Bersama Islam.

Hj.Mohd Soberi Shafii di Pejabat YAB Tok Guru Nik Ab.Aziz Nik Mat, Menteri Besar Kelantan.

Wadah Perjuangan baru setelah hampir 10 hari tidak menulis. Banyak teman-teman bertanya kabar kenapa tidak ada berita baru yang ditulis dalam blog. Jawabnya mudah, saya sedang 'adjust' landasan baru setelah berkunjung hormat ke Pejabat YAB Menteri Besar Kelantan dan sempat menyerah borong keahlian PAS kepada Tok Guru Nik Ab. Aziz Nik Mat Pesuruhjaya PAS Negeri Kelantan.

Satu pengalaman baru tapi tidak asing.

4 comments:

Unknown said...

semuga terus berkekalan tradisi membela rakyat.

Martoiriat said...

Salam Abang..
Setelah abang meninggalkan UMNO, sebuah parti yang hanya pentingkan duniawi dan kroni, Saya ternanti-nanti jawapan apakah wadah perjuangan abang seterusnya. Apakah abang akan terus bersara dari dunia politik atau sebaliknya?
Rupanya tidak, ahkhirnya abang memilih dan menyertai PAS jua.
Syabas diucapkan kerana abang memilih PAS sebagai wadah perjuangan abang seterusnya yang berlandaskan Al Quran dan hadith untuk kebaikan semua ummah, bukan kerana saya taksub dengan PAS tapi itulah yang sebaik-baiknya sebagai seorang muslim yang cintakan kebenaran dan keadilan sejagat dalam dunia politik.
Ingat abang, jawatan dan pangkat bukan segala-gala dan matlamatnya, yang penting keluruhan hati yang ihklas dalam memperjuangkan nasib ummah. Manusia yang paling dekat dengan kita hanya manusia yang mempunyai prinsip perjuangan yang sama dengan kita. Semoga perjuangan abang seterusnya disayangi manusia dan diredhai tuhan.
Harap-harap abang sihat selalu, dipanjangkan umor dan dimurahkan rezeki.

abah said...

abang..teruk jgk si kickdefella bantai abg dlm blog dia...dh makin x betul dh si kickdefella tu...tau la dia x dpt kwsn balak..pahtu duk kata mcm2 kat abg..

reggie said...

boh, kalu ggitu demo hok tokseh plekcik kichdefellaa dok kutuk tuh, kawe tok prasan pulok. Tokseh plekcik tuh ambo banyak kali dok tanya dia ada prinsip ko takdok pah ko ari ni dia tok jawab, dia perase dio tuh bagus sangat tapi dia tu bodo tahap kambing kerana dia sore jah hok suruh org pasang 'ddera terbalik. Kawe banyak kali komen dale blog dia tapi dia takut nak publish. kambing betul la dia tuh, boh tulo spelek sikit tokseh plekcik tuh!