Wednesday, November 12, 2008

lantik jangan tak lantik

perlantikan jawatankuasa Bahagian ketereh oleh Tan Sri Annuar Musa ditunggu tunggu oleh ahli ahli parti, kerana jawatankuasa yang akan dilantik nanti akan berperanan bekerja bersama sama bagi memperkasakan semula UMNO ketereh. Dua tokoh ini disebut sebut diantara beberapa orang lain yang akan dilantik oleh Tan Sri Annuar Musa selaku Ketua Bahagian 2008/2011.
yang dijangka dilantik sebagai jawatankuasa UMNO Bahagian ketereh. yang mana ustaz mat harun dari DUN Melor dan Mat Ghani dari DUN Kok Lanas. dari DUN Kadok tak payah lantik jawatankuasa kerana sudah 8 orang menang dalam pertandingan jawatankuasa Bahagian, manakala dari DUN Kok Lanas dan Melor masing masing ada 6 orang jawatankuasa yang menang.

Dengar kabar banyak kemungkinan akan berlaku di Bahagian Ketereh, cerita perlantikan senator dan timbalan menteri kedengaran sosek sosek. kalau ini terjadi memang ahli ahli UMNO ketereh perlu gah kerana ahlinya diberi kepercayaan oleh pucuk pimpinan. tapi nak dilantik senator tu mesti rekod peribadinya clear. Sanggupkah Tan Sri Annuar Musa tolong selesaikan masaalah orang itu.

No comments: