Monday, June 20, 2011

Dia mengaku tipu ulama.


Zulkepli Nordin mengikut berita yang disiar dalam UM hari ini bahawa beliau mengaku menipu Ulama tersohor dunia Yusof Qardawi. Dan hari ini jelajah seluruh negara meminta orang ramai jangan mempercayai Anwar Ibrahim.

Adalah terlalu jahil bagi rakyat mahu mendengar cerita Zulkepli Nordin kerana beliau sendiri mangaku bahawa ulama pun sanggup beliau menipu. Manusia yang tak lekat 'unjat' seperti beliau boleh disamakan dengan pampes iaitu pakai buang ertinya dengar boleh percaya jangan.

Kita mahu melihat apakah rakyat di Kulim percaya cerita Zulkepli itu. Jawapan akan kita lihat pada PRU 13 ini. Sekiranya beliau tidak berbohong pasti beliau akan bertanding dalam pilihanraya kelak dan sekiranya rakyat Kulim percaya tentunya beliau akan menang.

Disitulah garis akhir untuk hayat politik Zulkepli. Berarak kehulu kehilir menjual diri dengan memburuk buruk Anwar Ibrahim tapi tidak merasa malu masih mengekalkan jawatan wakil rakyat yang dimenangi atas tiket PKR yang mana Ketua Umumnya Anwar Ibrahim.

Tak apalah. Berilah peluang kepada beliau kerana sekiranya beliau tidak ada huruf YB didepan maka tak ada siap nak dengar cerita beliau menipu ulama yang dibawanya sekarang. Sekurang-kurangnya boleh rakyat nilai siapa Zulkepli Nordin sebenarnya.

Bercakap pasal ugama seperti tak pernah berkenalan dengan perempuan tapi kini tuhan tunjukkan bahawa maruahnya sendiri rela dijatuhkan hanya semata-mata nak suruh rakyat percaya cakapnya. Rakyat mana nak percaya apabila tuan hak sendiri bercakap berbelit belit.

Selepas ini siapa lagi orang yang Zulkepli mengaku ditipu oleh beliau. Mungkin Ketua Pengarang Surat Kabar SIASAH Mohd Sayuti Omar (MSO) adalah antara orangnya.
Published with Blogger-droid v1.6.8

No comments: