Wednesday, June 16, 2010

Betul kah orang golok atau kaki golok?


kenalkah siapa orang ini?

Sehingga hari ini belum lagi ada jawapan dari si pelapur polis tu, kemana agaknya dia, ke golok ke atau Kuala Lumpur bersama guru nanaknya. Biasanya orang yang ambil upah sepertilah bercina buta, apabila ada duit bergalak sakan lah dia. Itulah yang jadi tandatanya.

Saya sudah check memang ada Dato' yang tidak dibenarkan keluar negeri, apa kesalahanya saya tidak pasti tapi yang menjadi persoalannya kenapa apabila saya menulis apa yang saya dengar seperti tema blog saya ini, ada orang yang sakit hati dan tak boleh tidur. Kalau tak betul kenapa bersusah payah semacam mahu menafikannya.

Dan sekiranya pelapur polis tersebut tahu siapa orangnya yang saya maksudkan itu kenapa tak jelaskan kepada umum nama orang tersebut, kenapa pelapur polis tersebut beria-ia benar nak supaya saya ditangkap polis, sepatutnya beliau membuat lapuran polis terhadap 'kickdefilla' yang mendedahkan CD perbualan diantara dua orang Dato' dengan wartawan sepertimana lapuran polis yang telah dibuat oleh YM Tengku Marjam tempoh hari.

Saya sengaja tidak posting berita lain sehari dua ini supaya pembaca dapat mengenali siapakah si pelapur polis itu secara dekat, tahu latarbelangknya, keluarga siapa, berniaga dimana dan dimana kampung asalnya dan sekarang menetap dimana serta berapa orang anak dan berapa orang bini serta hartanya sebanyak mana.

Dan salahkan apabila saya menulis bahawa YAB Dato' Seri Mohd Najib Tun Ab.Razak akan berada di Kota Bharu pada 16hb. June 2010, hari Rabu bagi lawatan rasmi ke Kelantan dan akan bersama YAB Tok Guru Nik Aziz Nik Mat, Menteri Besar Kelantan di Malam Feastal Kelantan.

Jangan pula sipelapur itu membuat lapuran polis yang kedua kerana tidak senang dengan makluman yang saya buat itu kerana saya tidak ada kuasa untuk mengumumkan jadual Perdana Menteri Malaysia.

Sila hubungi saya sekiranya anda ada maklumat terkini.

No comments: