Saturday, September 25, 2010

Apa Ada Pada Nama.

Buat Para SAHABAT yang mengikuti Blog ini, tak kira fahaman politik parti mana ataupun pendapat peribadi yang membina, sukacita saya maklumkan sesungguhnya saya amat gembira membaca komen-komen para sahabat sama ada di c-bok ataupun kiriman email. Hanya izinkan saya nyatakan bahawa pendirian saya dalam apa isu sekali pun, saya tetap meletakkan keutamaan kepada realiti (yang mungkin anda tidak tahu lagi buat masa ini) pada pandangan dan pendapat saya. Saya akan tetap menyokong terutama kepada mereka yang dihina dan dimalukan serta dianiayai dan ditipu dalam apa sebarang isu sekali pun selagi saya merasa yakin dan benar.

Oleh itu saya tidak kisah sekiranya ada orang menuduh saya pembelot, derhaka atau penting diri sendiri, saya akan terus bersuara, kerana itulah saya. Dan saya akan terus bersuara walaupun pahit. Begitu juga dengan Sahabat sekalian, tentunya ada pendirian masing-masing, saya sangat menghormati, teruskan beri pendapat anda bagi memeriahkan c-box saya ini.

Kedepan, Isu-Isu yang panas dan sansitif akan saya terjahkan disini untuk mengajak rakyat malaysia faham "Apa Ada Pada Nama'.

No comments: