Friday, September 17, 2010

Khas buat peminat c-box.

Yang ku lihat,
semasa melalui jalan Kuala Krai untuk ke Kuala Lumpur, sebelum masuk jalan ke Bukit Sireh ada 3 ekor beruk sedang berbincang diatas wayer. Apa yang mereka bincang manalah kita tahu kerana mungkin itu perbincangan 'sulit'. (lihat gambar).


Yang ku dengar,

Ada penafian berita berhubung 'penguguran' nama. Siapa yang salah membuat kenyataan itu, manalah kita tahu. Utusan Malaysia kena bertanggongjawab kerana ditulis yang tidak disuruh tulis.

Kepada rakan-rakan blog yang aktif di c-box, bacalah selagi mahu membaca tulisan saya, ulaslah ikut hati dan perasaan and, saya tidak ada masaalah, bahkan saya tersenyum apabila saya dicuit, saya sukakannya. Marilah kita berpesta dengan mengeluarkan hujah yang berniat baik, bernas dan berfakta. Hanya minta saya hindirkanlah menulis bahasa kesat dan berniat tidak baik.

Apa yang saya tulis semata-mata untuk berkongsi pandangan dengan anda semua, semuga dijadikan iktibar apa yang sepatutnya anda utamakan dan saya tahu tidak semua orang sukakan saya dan tulisan saya, tapi saya tetap akan berhujah sekiranya saya belum dapat jawapan sebenar. Ingat, mungkin saya salah anda betul dan mungkin juga saya betul dan anda salah.

No comments: